صوت طنین انداز و ملکوتی از معتصم بالله العسلی(قاری و تواشیح خوان کشور سوریه)

برای دانلود و یا شنیدن تواشیح اینجا کلیک کنید ...

الهی یا متعالی إرحم حالی

الهی یا متجلّی إرحم ذلی


خدایم ای خدای متعال بر حال من رحم کن

خدایم ای تجلی دهنده بر ناتوانی من رحم کن


یا الهی غیرﻙ مالی

فانا عبدُﻙ ربِّ و کلّی أرجو رضاﻙ


ای خدای من به جز تو کسی را ندارم

من بنده‌ توام پروردگارم و همیشه رضایت تو را خواستارم


یومَ القیامة بالاستقامة کَرَما

أرجو السلامة أرجو الکرامة کرما

أخشی الندامة یومَ القیامة کرما

إرحمنی یا الله..........


در روز قیامت با استوار ساختن من، لطفی کن

سلامتی و کرامت را از تو خواستارم لطفی کن

از پشیمانی در روز قیامت در هراسم لطفی کن

به من رحم کن ای خدا


ما أسعدنی إن أکرمنی جلَّ عُلاه

إن نجّانی إن یسلمنی برحماه

إن أدخلنی إلى الجنان کَرَمَ الله

أکرمنی یا الله


چقدر خوشبختم اگر تو به من بزرگواری کنی ای بلند مرتبه

اگر کمکم کنی اگر مرا به رحمت خود بسپاری

اگر مرا داخل در بهشت کنی ای خدای بزرگ

به من کرامت نما ای خدا